Kilka dni temu odbyła się premiera nowego iPhone 13 Pro firmy Apple. Właśnie ruszyła kampania promująca ten model hasłem "Hollywood in Your Pocket".
W spotach zaprezentowane możliwości, jakie daje ten smartfonem m.in. poprzez zaprezentowanie scen z filmów akcji nim kręconych.
Pokazano np. mężczyznę uciekającego przed gangsterami z mieszkania na klatkę schodową. Ten po krótkiej walce wyskakuje przez okno. Wtedy widz zauważa, że okno jest dekoracją. W tle widać reżysera i operatora z iPhone’em.
Dalej w spocie można zobaczyć sceny z planów filmów: science-fiction, wojennego, dramatu miłosnego oraz westernu.
W reklamie chodzi o pokazanie, że nowy iPhone 13 Pro jest wyposażony w zupełnie nowy tryb kinowy, który pozwala przenieść ostrość z pierwszego planu na tło, 3-krotny zoom optyczny, zaawansowaną wydajność w słabym świetle, wideo makro, zaawansowaną stabilizację i nagrywa w ProRes.

Oprócz spotu, Apple zabiera widzów za kulisy z iPhonem 13 Pro, reżyserką Kathryn Bigelow i nominowanym do Oscara operatorem Greigiem Fraserem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/iphone-13-specyfikacja-cena-od-3599-do-8199-zl-jak-zamawiac,7170120152761985a ##
Spot przygotowała agencja TBWAMedia Arts Lab. Wyreżyserowała go Kathryn Bigelow, dwukrotna laureatka Oscara za film „Hurt Locker. W pułapce wojny”.











