iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce

Agencja iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki sklepów Aldi.Klienta zdobyła w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce
fot. materiały prasowe

Szczegółów przetargu firmy nie ujawniają.

W ramach nawiązanej współpracy iProspect przejmie realizację całości działań mediowych w kanałach online. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii, planowaniem oraz optymalizacją mediów dla marki Aldi. Działania reklamowe i wizerunkowe obejmują zarówno bieżące wsparcie marki, jak i promocję online towarzyszącą otwarciom nowych placówek Aldi w całej Polsce.  

iProspect jest kolejną agencją z grupy DAN, której Aldi powierzyło swoje działania marketingowe. Od stycznia br. dom mediowy Carat odpowiada za planowanie oraz zakup mediów online dla tego samego klienta. Aldi zatrudnia 60 000 pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”.

W jednej z ostatnich kampanii sklepów wystąpiła m.in. Maja Bohosiewicz.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"