Celem akcji promocyjnej jest wzrost sprzedaży oraz wzmocnieniewizerunku Delmy Extra, jako marki praktycznej, kojarzącej się zdobrą jakością, mądrym wyborem oraz z radością rodzinnychposiłków.
Działania promocyjne skierowane są głównie do kobiet o niższychi średnich dochodach, odpowiedzialnych za gospodarstwo domowe icodzienne zakupy, wybierających produkty dobrej jakości za rozsądnącenę.
W promocji może wziąć udział każdy, kto wyśle SMS-a z dwomakodami, z dwóch różnych opakowań promocyjnych Delmy Extra. W każdymtygodniu promocji do wygrania jest, w drodze losowania, jedna zsześciu "kuchni marzeń". Zwycięzca sam, według własnego uznania,wybierze meble i wyposażenie kuchni, musi jedynie zmieścić się wbudżecie 12 tys. zł brutto.
Dodatkowo codziennie, przez cały okres trwania promocji, 250osób, które wyślą SMS-a najbliżej pełnych godzin, między 10:00 a20:00, wygrywa minutnik w kształcie Delmika. W sumie do wygraniajest 10 500 minutników.

Promocją objęte są cztery warianty produktu: Delma Extra zmasłem (250 g i 500 g), Delma Extra z jogurtem (500 g), Delma Extraze śmietanką (500 g).
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreacjęmateriałów POS, reklam prasowych (prasa kobieca) oraz opakowańpromocyjnych. Agencja odpowiada również za obsługę platformySMS-owej oraz logistykę nagród.
Promocja trwa do 30 września 2007 r.











