O należącym do AT&T koncernie medialnym WarnerMedia zrobiło się ostatnio głośno w połowie maja 2021 r. po zapowiedzi jego fuzji z Discovery. Niedawno zaś ujawniono, że nowa firma będzie nosiła nazwę Warner Bros. Discovery, jej szefem stanie się David Zaslav, który obecnie kieruje Discovery.
Iris Knobloch odchodzi
Wygląda na to, że wspomniana fuzja może wywołać falę zmian personalnych, zarówno w WarnerMedia, jak i w Discovery.
Pierwszym sygnałem jest informacja o tym, że Iris Knobloch, wieloletnia prezes WarnerMedia na Francję, kraje Beneluksu, Niemcy, Austrię i Szwajcarię, odchodzi z firmy po 25 latach pracy.
Na swoim ostatnim stanowisku Knobloch była odpowiedzialna za strategię WarnerMedia oraz za optymalizację wszystkich działań handlowych i marketingowych grupy w całym regionie. Do jej kompetencji należała dystrybucja kinowa, lokalne produkcje teatralne, licencjonowanie treści, rozrywka domowa i produkty konsumenckie, a także sprzedaż reklam i dystrybucja afiliacyjna dla kanałów WarnerMedia.

Wcześniej Knobloch pracowała jako wiceprezes Time Warner, gdzie była odpowiedzialna za stosunki międzynarodowe i politykę strategiczną w Europie. Dołączyła do firmy w 1996 r., wcześniej zajmowała również kilka wyższych stanowisk w biurach Warner Bros. w Los Angeles, Londynie i Paryżu.
Menedżerka nie zdradziła na razie swoich dalszych planów zawodowych ograniczając się do formuły o podjęciu nowych wyzwań. Kierownictwo WarnerMedia przyznało, że na razie nie ma gotowego zastępcy Knobloch, firma ma rozpocząć odpowiednie postępowanie rekrutacyjne w tym zakresie.











