- Uruchomienie kanału iTVN Extra świadczy o naszym zaangażowaniu w budowanie silniejszej i wyraźniejszej obecności iTVN w środowisku cyfrowym oraz wzmocnienie wizerunku iTVN jako kanału pierwszego wyboru dla polskiej społeczności zamieszkałej zagranicą - mówi Christian Anting, dyrektor ds. strategii w Grupie TVN.
iTVN Extra emitować będzie m.in. polskie programy rozrywkowe, lifestylowe, filmy dokumentalne (o historii, kulturach itp.), wiadomości biznesowe i zagraniczne, a także filmy animowane i bajki.
Kanał rozpoczyna nadawanie w środę 4 lutego br. Stacja dostępna będzie na razie jedynie w Stanach Zjednoczonych na platformie Dish Network oraz w ofercie niemieckiego operatora Wilhelm.tel. W Polsce nie będzie można go oglądać.
Dyrektorem zarządzającym iTVN Extra jest Łukasz Frątczak, który odpowiada także za kanał iTVN. Stacja ta istnieje od 2004 roku i nadaje programy i seriale z oferty TVN, TVN Style czy TVN Turbo. iTVN oglądać można m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Kanadzie i Australii (w Polsce też nie jest dostępny). Logo i oprawa graficzna iTVN Extra zostały zaprojektowane przez agencję Luxlotusliner z Monachium we współpracy z działem autopromocji TVN.

W portfolio Grupy TVN są obecnie trzy stacje naziemne TVN, TVN7, TTV, kanały satelitarne iTVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style i Telezakupy Mango 24 oraz lokalna stacja NTL Radomsko. TVN jest także w 32 proc. właścicielem spółki ITI Neovision, właściciela platformy nc+ i nadawcy kanałów tematycznych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-stacji-tematycznych-tvp-rozrywka-wyzej-od-polsat-news-top-25_1 ##











