„Dołączenie Iwony to kolejne wzmocnienie dla zespołu »Rzeczpospolitej« i wpisuje się w realizację naszej strategii cyfrowej. Ogromne doświadczenie Iwony na rynku wydawniczym w sprzedaży produktów cyfrowych do wyspecjalizowanych grup czytelników pozwoli nam konsekwentnie zwiększać liczbę subskrybentów cyfrowych i zwiększać ARPU” – mówi Michał Kaczmarski, dyrektor subskrypcji i e-commerce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczpospolita-wydawca-nowy-wlasciciel-grzegorz-hajdarowicz-sprzedal-koncern-sorosa,7169490213083265a ##
Iwona Siejka jest menedżerem produktu na rynku wydawniczym od 25 lat. Początkowo odpowiadała za marketing głównych produktów papierowych Wydawnictwa Infor, następnie była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów cyfrowych do portfolio Infor, a także prowadziła działania marketingowe i sprzedażowe kluczowych produktów. Od 2015 roku zajmowała się marketingiem i sprzedażą „Dziennika Gazety Prawnej”.

Siejka jest uczestniczką specjalistycznych programów, tj. Subscriptions Academy for Europe (Google News Initiative/Financial Times Strategies/INMA) oraz Reader Revenue Accelerator (Meta). Jest absolwentką kierunków humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu, a także marketingu internetowego Szkoły Głównej Handlowej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczpospolita-najbardziej-opiniotworczym-medium-w-polsc-wysoko-wirtualnemedia-pl-nowa-kategoria-w-rankingu,7169478364280449a ##
Jak wynika z badania Mediapanel serwis Rp.pl we wrześniu odwiedziło 5,35 mln użytkowników (18,03 proc. zasięgu), którzy spędzali tam średnio 5 minut i 5 sekund.











