Iza Kuna z Chuckiem Norrisem reklamują konto w BZ WBK (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego w Banku Zachodnim WBK, w której u boku Chucka Norrisa występuje Iza Kuna. Akcję przygotowały firmy Ogilvy& Mather Advertising, Redworks, BadiBadi i Starcom.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

W reklamie konta osobistego w BZ WBK Iza Kuna mija się w drzwiach tego banku z Chuckiem Norrisem, bohaterem jego poprzednich kampanii. Pewna siebie aktorka chce założyć rachunek za który nie tylko nie będzie płacić, ale dostawać od banku dodatkowe pieniądze. A instruowany z ulicy przez Norrisa pracownik oddziału proponuje jej założenie Konta Godnego Polecenia.

Reklama informuje o promocji, w której nowy posiadacz takiego rachunku (wraz z kartą i usługami bankowości elektronicznej) może w ciągu roku dostać od banku 700 zł. 50 zł w każdym z 10 miesięcy jest przyznawane za spełnienie w ciągu miesiąca trzech warunków: wpływy na konto wynoszące minimum 1000 zł, transakcje kartą o wartości minimum 300 zł oraz co najmniej trzy przelewy zrealizowane elektronicznie. Natomiast dodatkowe 200 zł otrzyma użytkownik, który oprócz tego w ciągu 10 miesięcy wykona ze swojego konta chociaż jedno polecenie zapłaty.

Promocja potrwa do 10 maja. Jest prowadzona nie tylko w oddziałach BZ WBK, lecz również w dotychczasowych placówkach Kredyt Banku, przejmowanego właśnie przez właściciela BZ WBK, hiszpański Banco Santander (więcej na ten temat).

Kampania Konta Godnego Polecenia jest prowadzona w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowy w TVP, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych, internecie (reklamy displayowe na największych portalach, m. in. Onet, WP, Allegro, NK i Interia, mailingi, działania na Facebooku, spoty w serwisach VoD, reklamy SEM i w internecie mobilnym), prasie (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, magazyny), kinach oraz na outdoorze (blisko tysiąc citylightów w największych miastach). Akcja potrwa do połowy maja

Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy& Mather Advertising, produkcją spotów - firma Redworks, a ich postpsordukcją - BadiBadi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"