Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Pod hasłem „Jazda pełna wrażeń z Shell V Power Nitro+” rozpoczęła się kampania reklamowa paliwa Shell V-Power Nitro+ dostępnego na stacjach Shell. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Jabłczyńska, youtuber Łukasz Jakóbiak i fotograf Piotr Trybalski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jabłczyńska, Jakóbiak i Trybalski w kampanii Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Głównym elementem kampanii jest konkurs, w którym kierowcy mogą przesyłać zdjęcia i filmy pokazujące ich pomysły na ciekawą podróż samochodem. Koncepcje można zgłaszać na stronie shell.pl/jazdazshell, gdzie swoje pomysły prezentują też ambasadorzy akcji: Joanna Jabłczyńska, Łukasz Jakóbiak i Piotr Trybalski. Następnie własne zgłoszenie należy rozpowszechnić na portalach społecznościowych i zachęcić znajomych do głosowania na nie. Spośród dziesięciu najpopularniejszych prac ambasadorzy wybiorą trzy zwycięskie, których autorzy zostaną nagrodzeni.

Konkurs potrwa do końca września. Towarzyszą mu reklamy wyświetlane na największych portalach.

Za koncepcję i realizację konkursu odpowiada agencja Edelman Polska, która przygotowała też wspierające go reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele