W poniedziałek ruszyła nowa kampania reklamowa promująca usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu dostępne w różnych technologiach - satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT.
Kampania informuje o bogactwie kanałów w jednym pakiecie już za 30 zł miesięcznie, możliwości oglądania telewizji z anteną lub bez i dostępności na start pełnej oferty przez 3 miesiące bez opłat.
Bohaterem reklam ponownie jest Jacek Braciak. Reklamy emitowane są w telewizji i w internecie.

Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Grey. Postprodukcją zajęły się studia Xantus i Ztudio&Burza.
Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-44-kanaly-za-darmo-otwarte-okno-ipla-38-kanalow,7170423364515457a ##
W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł.
Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, a usług płatnej telewizji - zmalała o 0,5 proc. do 5,01 mln, przy czym liczba sprzedanych opcji multiroom wzrosła o 1,7 proc. do 1,2 mln.











