Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX

Jacek Flemming został szefem marketingu serwisów 3-2-1 Sprzedane oraz Otomoto Klik, należących do Grupy OLX.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jacek Flemming w zespole marketingu Grupy OLX
Jacek Flemming

Jacek Flemming jest odpowiedzialny za działania marketingowe portali 3-2-1 Sprzedane! Oraz Otomoto Klik. W obu przypadkach rola obejmuje koordynację działań digitalowych, kampanijnych, budowę obu marek, kreację oraz UX i content portali. Nadrzędnym celem jest zaproszenie klientów do szybkiej i komfortowej sprzedaży pojazdu dzięki 3-2-1 Sprzedane! oraz bezpiecznego zakupu nowego auta z Cyfrowym Paszportem Pojazdu, dzięki Otomoto Klik.

Przed dołączeniem do Grupy OLX, Jacek Flemming odpowiadał za próbę uruchomienia aplikacji Rain Instant Pay w Polsce, marketing portalu Automarket oraz szereg działań marketingowych w firmach ubezpieczeniowych, m.in. Nationale-Nederlanden czy UNIQA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/otomoto-prowadzi-do-satysfakcji ##

Flemming zastępił Tomasza Wierzbickiego, który awansował w strukturach grupy. Raportuje do Alexa Kartsela, CEO 3-2-1 Sprzedane.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska