„Gazeta Wyborcza” z komiksem wyśmiewającym Jacka Kurskiego

W „Gazecie Wyborczej” (Agora) pojawił się pierwszy odcinek komiksu kpiącego z prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego. Komiks narysował Krzysztof Ostrowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Gazeta Wyborcza” z komiksem wyśmiewającym Jacka Kurskiego

Pierwszy odcinek komiksu „Pana Jacka z ciemnym ludem codzienne zmagania” zajmuje całą ostatnią stronę głównego grzbietu poniedziałkowego numeru „Gazety Wyborczej”. Fabuła nawiązuje m.in. do niedawnego artykułu „GW” opisującego, że Kurski zleca swoim ochroniarzom wiele zadań związanych z życiem prywatnym. Prezes TVP podkreślił, że artykuł zawiera kłamstwa i zapowiedział kroki prawne.

W najbliższych dniach „GW” opublikuje jeszcze cztery odcinki komiksu o Jacku Kurskim.

- Kreską Krzysztofa Ostrowskiego i piórem Wiesława Gnomackiego (podobieństwa z historią towarzysza Szmaciaka nieprzypadkowe) prezentujemy serial komiksowy, w którym przyjrzymy się codziennym zmaganiom prezesa Kurskiego, jego tytanicznej walce na froncie wojny ideologicznej, tęgim pomysłom zadowolenia "ciemnego ludu" i troski o materialny byt - zapowiedziano.

 

Jacek Kurski jest prezesem Telewizji Polskiej od sześciu lat. W „Gazecie Wyborczej” wielokrotnie krytykowano to, jak zarządza firmą.

Natomiast w „Wiadomościach” i TVP Info informowano o negatywnych sprawach związanych z „Gazetą Wyborczą” i Agorą, m.in. spadku sprzedaży wersji papierowej „GW”, słabych wynikach finansowych i zwolnieniach pracowników.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/adam-michnik-chce-byc-w-agorze-holding-gazeta-wyborcza-liczy-na-wspolprace-z-wojcikiem-w-innej-formie,7170059740113025a ##

Według danych PBC we wrześniu 2021 r. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Wyborczej” wynosiło 53 781 egz., o 13,07 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast liczba subskrybentów cyfrowych dziennika zwiększyła się przez rok o ok. 20 tys., na koniec ub.r. przekroczyła 280 tys.

Cała grupa kapitałowa Agora w trzecim kwartale 2021 roku przy wzroście wpływów o 38 proc. zanotowała spadek straty netto z 9 do 1,5 mln zł. Przychody z biletów i przekąsek w kinach Helios poszły w górę dużo mocniej niż z reklam i sprzedaży prasy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami