Jacek Szulecki - jako executive creative director - we współpracy z zatrudnionym na takim samym stanowisku Maciejem Porębskim odpowiadał za rozwój agencji oraz za kompetencje agencji w obszarze komunikacji zintegrowanej.
Władze Leo Burnett zdecydowały o zakończeniu współpracy z Szuleckim i pozostawieniu w strukturze firmy tylko jednego executive creative directora, czyli Macieja Porębskiego. Agencja nie odpowiedziała nam w poniedziałek, dlaczego tak zdecydowano.
Jacek Szulecki przed dołączeniem do Leo Burnett jesienią ub.r pracował w agencji J. Walter Thompson Poland, do której dołączył latem ub.r. jako creative director. Wcześniej przez ponad trzy lata pełnił funkcję executive creative directora w McCann Worldgroup. Przed dołączeniem do tej agencji był executive creative directorem w agencji Havas Worldwide. Pracował w niej ponad sześć lat. Wcześniej natomiast przez czternaście lat związany był z agencją Saatchi&Saatchi gdzie pracował m.in. jako art director i creative director. Szulecki tworzył kampanie dla klientów takich jak Procter&Gamble, Toyota, Coca-Cola, MasterCard, IKEA, L'Oreal, Reckitt Benckiser czy Orange.

## NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/leo-burnet-warszawa-ze-spadkiem-wplywow-i-strata-ze-sprzedazy-zwolniono-jedna-trzecia-pracownikow,7171414986176641a ##
Ostatnio agencja Leo Burnett wygrała przetarg na przygotowanie świątecznej kampanii Empiku. Pod koniec września br. połączono dział digital agencji Leo Burnett z działem digital agencji MSL.











