Jacobs Crema Gold reklamowana „z pianką i z przyjemnością” (wideo)

Pod hasłem „Z pianką. I z przyjemnością” startuje kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek kawy rozpuszczalnej Jacobs Crema Gold (Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Opus B, Starcom i Alert Media Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kawa rozpuszczalna Jacobs Crema Gold została wprowadzona do sprzedaży w dwóch opakowaniach: 100 i 200 g. Ich sugerowane ceny detaliczne wynoszą ok. 17 i 27 zł. Produkt jest skierowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia. Opakowania kawy zaprojektowała agencja Opus B.

Komunikacja Jacobs Crema Gold podkreśla, że ta kawa jest 100-procentową mieszanką starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej piance.

- Kampania pod hasłem „Z pianką. I z przyjemnością” zwraca uwagę na najważniejsze atrybuty nowego produktu - subtelną piankę i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą - opisuje Joanna Starczewska, młodszy kierownik ds. zarządzania markami kawy rozpuszczalnej w Mondelez Polska.

grafika

Akcja reklamowa od 25 października jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowa wersja spotu w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach z oferty Atmediów i Discovery), prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i samplingi). W telewizji reklamy będą emitowane przez 8 tygodni.

Spot telewizyjny przygotowała agencja JWT Warszawa, za aktywności BTL odpowiada agencja Opus B, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+