Jaguar Land Rover zmienia globalny model marketingowy

Koncern motoryzacyjny Jaguar Land Rover zmienia swoje globalne działania marketingowe w ramach strategii dążenia do bycia twórcą najbardziej wyróżniających się luksusowych pojazdów, zapewniających klientom bardziej spersonalizowane wrażenia, z kreatywnością i technologią u podstaw. Dlatego wybiera do współpracy agencję Accenture, która połączy siły z agencją Spark44.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jaguar Land Rover zmienia globalny model marketingowy

Koncern Jaguar Land Rover wybrał do globalnej współpracy agencję Accenture. Ta połączy siły z agencją Spark44, już obsługującą markę po to, by stworzyć nowy, szyty na miarę model marketingowy.

To nowe marketingowe podejście ma odegrać kluczową rolę w przekształceniu Jaguara Land Rovera w elektryczną, nowoczesną markę luksusową. W ramach radykalnej cyfryzacji komunikacji marketingowej firmy rozwój usług połączonych zapewni klientom nowe doświadczenia, nowy poziom intymności i lepsze doświadczenia właścicielskie.

Jaguar Land Rover skorzysta z połączonych możliwości Accenture i Spark44, łącząc światowej klasy kreację marki z wieloplatformową, cyfrową, spersonalizowaną obsługą klienta.

Felix Bräutigam, dyrektor handlowy Jaguar Land Rover, powiedział: - W centrum naszej strategii Reimagine dążymy do przekształcenia Jaguara Land Rovera w nowoczesny, luksusowy biznes kierowany przez klientów. Dlatego posiadanie wysoce angażującej, spersonalizowanej i połączonej podróży klienta jest niezbędne do dalszego wzmocnienia zarówno Jaguara, jak i Land Rovera jako wyjątkowych i wyróżniających się marek. Klienci oczekują bezproblemowej interakcji ze swoją marką i samochodem, ich doświadczenie musi pasować do ich stylu życia i ruchu w kierunku całkowicie elektrycznej przyszłości. Zobaczymy również bardziej zróżnicowane modele posiadania i samochody z dostępem do sieci, które są zaprojektowane tak, aby pasowały do ​​naszego indywidualnego stylu życia. Wszystko to wymaga znaczącej zmiany w naszym podejściu marketingowym, w tym, jak rozmawiamy z naszymi potencjalnymi klientami i potencjalnymi klientami.

Firma Accenture została wybrana przez JLR ze względu na jej możliwości technologiczne, wydajność opartą na danych i podejście oparte na doświadczeniu. Jaguar Land Rover wykorzysta siłę Accenture Interactive - pomagając przekształcić swoją działalność przez pryzmat doświadczenia, kreatywności i możliwości cyfrowych - oraz wykorzysta możliwości marketingowe Accenture Operations, dzięki platformie SynOps umożliwiającej wgląd w oparte na sztucznej inteligencji i wysoce zautomatyzowaną produkcję.

- Jaguar Land Rover zawsze był uznawany za pioniera w branży motoryzacyjnej. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tymi kultowymi markami, ponieważ Jaguar Land Rover odważnie zmienia swój biznes, model marketingowy i tworzy nowe wrażenia dla swoich klientów - mówi Brain Whipple, dyrektor generalny grupy, Accenture Interactive.

Spark44 powstał w 2011 roku jako pionierskie, globalne joint venture między klientami a agencjami. Współpracował z firmą Jaguar Land Rover na całym świecie w zakresie komunikacji marki, zapewniając kreatywność i skuteczność marketingową w komunikacji z klientami. W ramach nowego podejścia Accenture wykorzysta unikalną wiedzę Spark44 na temat marek i punktów styku z klientami dzięki swoim usługom doradczym, usługom marketingowym i możliwościom automatyzacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"