Najczęściej przy okazji Wielkanocy marketerzy przygotowują reklamy wizerunkowe, z życzeniami dla konsumentów. Przy czym typowej formułce „Szczęśliwych Świąt Wielkanocnych” towarzyszy nieraz oryginalne ukazanie ich charakterystycznych motywów: jajek i zajączka.
W reklamach zoo w Kolonii z jajek zamiast kurczaków wykluwają się inne zwierzęta, które można oglądać w tym ogrodzie.

W zaskakujący sposób jajko zostało też przedstawione w reklamie zoo w Singapurze

W reklamie maszynek do golenia Wilkinson rolę jajka odgrywa… łysa głowa.
Centrum handlowe Shop Livingston oryginalnie promowało wielkanocne eventy.

Pozostałe reklamy na kolejnych podstronach
Wielkanocne reklamy marek alkoholowych pokazują butelki w kształcę jajek lub zamiast czekoladowego zajączka.

Mercedes-Benz i Subaru postawiły na motyw zajęczych uszu.

Aquafresh przy pomocy wielkanocnego zajączka przestrzega przed skutkami, jakie dla zębów może mieć objadanie się słodyczami.
Kościół Zjednoczony w Kanadzie przypomina, że w Świętach Wielkanocnych chodzi o coś więcej niż czekoladowe zajączki.

W reklamie przestrzegającej przed jazdą samochodem po pijanemu widzimy witraż z napisem: „Nie zbliżaj się do Boga w tę Wielkanoc”.
Z kolei w Czechach podobna kampania była oparta na scenie inspirowanej Pietą - przedstawieniem Matki Boskiej trzymającej na kolanach martwego Jezusa.

W reklamie M&M’s wielkanocne jajko ma kulisty kształt.

Dla „New Scientist” symbole wielkanocne to obiekt naukowej analizy.
Producent lodówek Brandt przekonuje, że nie pozwolą one, by przechowywane w nich wielkanocne przysmaki pachniały innymi potrawami.

W reklamie Podravki rolę jajka pełni łyżka.
Według wielkanocnej reklamy niedzielne wydanie „Welt am Sonntag” wyróżnia się, podobnie jak tekst zaznaczony zakreślaczem Stabilo Boss.

Hotele Scandic Hilton wielkanocną promocję kierują do wszystkich zmęczonych przygotowaniami do świąt.
Reklamy firmy ochroniarskiej Ambrose Security i czekoladek Shaws pokazują, że nawet wielkanocne zające nie są ponad prawem.
Jajka i zajączki to motyw wielu wielkanocnych reklam słodyczy.











