Podczas trwającego prawie 4 minuty filmiku Spiegel zdradza, jakie motywy skłoniły go do nakręcenia wideo przewodnika. Otóż odkrył on, że wielu jego dorosłych znajomych zupełnie nie rozumie fascynacji z jaką do Snapchata podchodzą ich dzieci. Starsi nie są w stanie pojąć na przykład w jakim celu młodzi ludzie robią dziennie dziesiątki, a nawet setki fotografii zupełnie prozaicznych obiektów i wrzucają je na swoje konto w serwisie.
W scenerii przypominającej zwykłe mieszkanie Spiegel cierpliwie tłumaczy przed kamerą w jaki sposób można korzystać z rozmaitych funkcji dostępnych w Snapchacie, mówi także o ewolucji internetu, platform social media oraz samego Snapchata.
- To fotografie są językiem młodych współczesnych internautów - wyjaśnia widzom szef Snapchata. - Ich osobowość określa obecny moment uchwycony przez pstryknięte komórką zdjęcie.

Snapchat to funkcjonująca w internecie od 2011 r. aplikacja pozwalająca przesyłać teksty, zdjęcia i filmiki automatycznie kasowane po kilku sekundach. Snapchat nie podaje szczegółów dotyczących liczby swoich użytkowników. Według przecieków w październiku 2014 r. osiągnęła ona poziom 100 mln internautów. Oficjalnie wiadomo jedynie, że każdego dnia za pomocą Snapchata wysyłanych jest 700 mln wiadomości, a połowa użytkowników aplikacji to osoby poniżej 25. roku życia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maffashion-littlemoonster96-i-jdabrowski-najpopularniejsi-na-polskim-snapchacie-top-100 ##
Potencjał Snapchata jako skutecznego kanału komunikacji z odbiorcami doceniają coraz częściej marki i wydawcy, także w Polsce. Niedawno wprowadzenie swoich materiałów na tę platformę zapowiedziało Radio Merkury (więcej na temat), snapy z najważniejszych wydarzeń sportowych przesyła także swoim odbiorcom serwis Sport.pl (zobacz szczegóły).











