Firma Beyond Identity szacuje, że Amerykanie najchętniej dzielą się hasłami do serwisu streamingowego Netflix. Badanie wykazało również, że po jakimś czasie płacący abonament zmieniają hasła licząc, że osoba korzystająca z ich konta nie skontaktuje się z pytaniem o nowe. 30 proc. nie zniechęciło się i poprosiło posiadaczy kont o ponowne udostępnienie swoich nowych danych uwierzytelniających. Wielu właścicieli kont odkryło, że ich dane do logowania zostały udostępnione bez ich wiedzy, choć 48 proc. współdzielących konta mieszka z właścicielem konta.
Zobacz także: Netflix zdecydowany na wprowadzenie reklam
Takie same hasła do serwisów streamingowych i kont bankowych
Więcej niż jeden na 10 właścicieli kont przyznał się do używania tego samego hasła do subskrypcji streamingowych i kont bankowych, a 36 proc. używało tego samego hasła do swoich osobistych kont e-mail.

Zobacz także: Dlaczego Netflix traci użytkowników? „Problem w słabych produkcjach, a nie w dzieleniu kont”
W zeszłym miesiącu Netflix poinformował, że oprócz 221,64 milionów płacących za usługę gospodarstw domowych, istnieje dodatkowe 100 milionów, w tym ponad 30 milionów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, które mają dostęp do serwisu dzięki danym do logowania członka rodziny lub znajomego.











