Kanał Biznes24 ogląda średnio 380 widzów. Roman Młodkowski: widownia przesuwa się do konsumpcji w internecie

Nowy kanał Biznes24 od początku nadawania w każdej minucie ogląda średnio 380 widzów, co daje stacji 0,01 proc. udziału w rynku. - Nasza widownia przesuwa się wyraźnie w stronę konsumpcji w internecie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, współwłaściciel Biznes24.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Biznes24 to kanał biznesowy, który został uruchomiony 20 marca 2020 roku we współpracy przez Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego.

W grudniu ub.r. Grupa MWE Networks sprzedała 80 proc. udziałów spółki Biznes24 funduszowi zarządzanemu przez Tier Investment, który realizuje głównie projekty w segmencie nieruchomości. Choć Michał Winnicki wyszedł ze spółki, to pozostałe 20 proc. udziałów w niej zachował Roman Młodkowski, współwłaściciel biznesowej stacji.

W 2020 roku stacja miała 370 widzów, w 2022 - 345 oglądających

Średnia minutowa widownia Biznes24 od dnia startu do 13 czerwca 2022 roku wyniosła 380 osób. Przełożyło się to na 0,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,01 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Analizując dane miesiąc największym zainteresowaniem kanał cieszył się w lutym 2021 roku. Biznes24 oglądało wówczas średnio 768 widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę dziennie Biznes24 oglądało dotychczas średnio 50 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-xtreme-tv-jak-odbierac-ramowka-koniec-super-tv,7170035361691265a ##

Od 20 marca 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku stację śledziło średnio 370 widzów, a w całym 2021 roku - gdy Biznes24 należał jeszcze do Grupy MWE Networks - kanał miał 424 widzów.

W tym roku zarządzany przez Tier Investment Biznes24 ogląda w każdej minucie 345 osób.

- Jestem przekonany, że nasza widownia przesuwa się wyraźnie w stronę konsumpcji w internecie. Gwałtownie rośnie liczba miejsc, w których jesteśmy dostępni w streamingu. Mamy własną ofertę pod adresem www.biznes24.tv jako strumień wideo a na stronie www.biznes24.pl jako strumień audio dla urządzen mobilnych. W czerwcu pojawiliśmy się w ofercie CDA w pakiecie podstawowym. Jesteśmy w WP Pilot i w ofertach online platform satelitarnych i telewizji kablowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, współwłaściciel Biznes24.

- Odpowiadamy w ten sposób na oczekiwania naszych Widzów, którzy od początku naszego istnienia w marcu 2020 roku, jeszcze w czasie lockdownów, wyrażali rozczarowanie, że nie mogą nas znaleźć w sieci. Więc teraz tam jesteśmy. Ale, że nasza grupa docelowa, osoby zarabiające od 7000 w górę to tylko 1,7 mln osób w Polsce (być może tylko 1 mln gospodarstw domowych), to przesunięcie widowni w kierunku Internetu jest mocno odczuwalne - dodaje.

Miesięczny zasięg w maju na poziomie 665 tys. widzów

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w maju 2022 roku średnia widownia Biznes24 wśród widzów oglądających telewizję w domu wyniosła 225 osób, a z uwzględnieniem widowni poza domem było to 318 widzów, czyli o 41 proc. więcej. Z kolei skumulowany miesięczny zasięg wyniósł po odpowiednio 665 tys. widzów i 2,35 mln.

W kwietniu było to odpowiednio 316 i 367 oglądających w każdej minucie (widownia OOH stanowiła 16 proc.), a miesięczne zasięgi wynosiły 657 tys. i 2,03 mln.

grafika

Spośród poszczególnych dni stacja Biznes24 najchętniej oglądana była 12 kwietnia 2020 roku. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 6,2 tys. osób w 4+ (0,07 proc. udziału).

grafika

Biznes24 to kanał poświęcony tematyce finansów osobistych, rynków, gospodarki oraz zarządzania, prezentowanych zarówno w codziennych programach informacyjnych, jak i poradnikowych czy publicystycznych.

Tier Investment inwestuje w stację

Tier Investment obecnie realizuje duze inwestycje w kanał Biznes24. Stacja w ostatnich miesiącach zmieniła ramówkę, poszerzyła zespół oraz zwiększyła ilość audycji nadawanych na żywo. Powstała także internetowa rozgłośnia radiowa Biznes24, a także rozwinięty jest portal internetowy biznesowej stacji.

- Od początku czerwca mamy bardziej atrakcyjną ramówkę, z newsami live o 8.00, 9.00, 10.00, 12.00, 15.30, 16.30, 17.00, 17:.30 i 20.00. Organizujemy ciekawe panele dyskusyjne nagrywane w naszym studio, uzupełniamy codzienną ramówkę o podsumowania ważnych opinii z całego dnia i przeglądy opinii analityków. Nasz zespół prezenterski powiększył się o nową, doświadczoną dziennikarkę, Natalię Gorzelnik, dołączył do nas też w roli wydawcy Piotr Roszkowski, z którym współpracowaliśmy jeszcze w czasach franczyzy CNBC. Jestem przekonany, że wkrótce fenomeny statystyczne pomiarów oglądalności ułożą się dla nas korzystnie - opisuje zmiany Roman Młodkowski.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"