Warner Bros. Discovery uruchomi kanały TNT Sports w Europie

W lipcu w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii zadebiutują kanały TNT Sports, znane z Ameryki Łacińskiej. Zastąpią stacje BT Sport po tym jak Warner Bros. Discovery i BT Group postanowiły stworzyć spółkę joint-venture, która ma nadawać sportowy kanał premium.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Warner Bros. Discovery uruchomi kanały TNT Sports w Europie
Kanał TNT Sports działa już w Ameryce Łacińskiej

Już w maju 2022 roku obie firmy poinformowały, że nawiązały współpracę, której efektem będzie połączona oferta sportowa kanałów BT Sport i Eurosport UK, obejmująca między innymi piłkarską Ligę Mistrzów, rozgrywki Premier League, turnieje tenisowe i wyścigi kolarskie. Nowe kanały pod szyldem TNT Sports zadebiutują przed rozpoczęciem sezonu piłkarskiego 2023/2024. Zastąpią BT Sport 1, BT Sport 2, BT Sport 3, BT Sport 4 i BT Sport Ultimate 4K.

grafika
grafika
grafika
grafika

Marka TNT Sports obecna w Ameryce Łacińskiej

Od 2015 do 2021 roku działał w Polsce kanał TNT, który skupiał się na starszych filmach i serialach. 23 października 2021 roku stacja została zastąpiona przez Warner TV. Dalej jest obecna w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej. W USA w jej ofercie są także transmisje sportowe. W ostatnich latach były to m.in. rozgrywki NBA, NHL, PGA Championship, Liga Mistrzów, MLB, NASCAR i NFL.  W krajach typu Argentyna, Chile czy Brazylia dodatkowo działa kanał TNT Sports.

TNT Sports w Wielkiej Brytanii i Irlandii ma zaprezentować transmisje sportowe, do których prawa obecnie posiada BT Sport. Na razie kanały Eurosport w Wielkiej Brytanii będą kontynuować działalność w obecnej formie. Kibice będą mogli korzystać z subskrypcji obejmującej TNT Sports, Eurosport i rozrywkę od Discovery+. Ta ostatnia platforma już jest dostępna za darmo dla abonentów BT Sport. W połączonej ofercie znajdą się transmisje z Igrzysk Olimpijskich, Premier League, Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europy UEFA, Premiership Rugby, MotoGP, UFC, WWE, wielkoszlemowych turniejów tenisowych, wyścigów kolarskich Grand Tours, walk bokserskich i wielu dyscyplin sportów zimowych.

grafika

grafika

grafika

- Dzisiejszy dzień jest kolejnym ważnym krokiem w kierunku wprowadzenia prostszej i jeszcze bardziej atrakcyjnej oferty dla fanów sportu w Wielkiej Brytanii i Irlandii - powiedział Andrew Georgiou, członek zarządu  spółki joint venture oraz prezes i dyrektor zarządzający Warner Bros Discovery Sports Europe. - Nazwa TNT Sports jest już synonimem sportu premium na żywo w wielu krajach na całym świecie i jest kolejną marką o globalnym charakterze, jaką Warner Bros Discovery wnosi do swojej współpracy z BT - dodał.

W spółce powołanej we wrześniu ub.r. Warner Bros. Discovery i BT mają po 50 proc. udziałów. - Początkowo usługa może budzić niechęć, ponieważ fani sportu odniosą wrażenie, że na coraz bardziej rozdrobionym rynku pojawia się kolejny gracz - stwierdził cytowany przez Advanced Television Paolo Pescatore, analityk  PP Foresight. - Podczas problemów z inflacją może to skłonić ludzi do anulowania subskrypcji, dlatego należy skupić się na pozycjonowaniu usługi i zaoferowaniu dodatkowych treści dla fanów sportu w serwisie Discovery+ - dodał. W Polsce Discovery+ wchodzi w skład serwisu streamingowego Player. Od połowy stycznia przestała funkcjonować również platforma Eurosport Player. Treści i transmisje przejętego prawie dekadę temu kanału sportowego są oferowane również w Playerze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa