Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)

Canal+ rozpoczął nową kampanię reklamową serwisu streamingowego Canal+ online pod hasłem „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)

W spotach promocyjnych po raz kolejny można zobaczyć psy znane z poprzednich odsłon kampanii reklamowych Canal+. Tym razem zwierzaki rozmawiają na temat promocyjnej oferty na dostęp do paczki Canal+ za 29 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące) oraz w humorystyczny sposób zwracają uwagę na możliwość współdzielenia konta Canal+ online między trzema członkami rodziny.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Moon Films we współpracy z działem kreacji Canal+ Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialna agencja Havas Media.

Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, wybranych serwisach streamingowych oraz na YouTube.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-oferta-black-week,7170081702483585a ##

Canal+ online od ponad roku na rynku Canal+ online to serwis streamingowy będący połączeniem seriali i filmów na życzenie oraz informacji i sportu na żywo. Za dostęp do oferty serwisu można płacić w miesięcznym modelu subskrypcyjnym, korzystać na wielu urządzeniach i odtwarzać treści w dwóch streamach jednocześnie.

Platforma Canal+ online, skierowana do wszystkich internautów, nie tylko abonentów telewizji satelitarnej Canal+, została uruchomiona wiosną ub.r. W maju br. wprowadzono na niej cztery nowe pakiety, z których cen ze stacjami i treściami Canal+ jest obowiązkowy, jednocześnie cenę dekodera Canal+ Box 4K obniżono z 299 do 199 zł.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day