Prawie całość wpływów nadawcy Radio SuperNova pochodzi ze sprzedaży reklam, za którą odpowiada spółka Time. W ub.r. przychody od niej sięgnęły 6,97 mln zł, wobec 5,67 mln zł rok wcześniej.
Radio SuperNova dwa lata temu zastąpiło Radio Wawa. Jak dotąd nie zbliżyło się do wyników słuchalności poprzedniej stacji, sięgającej 1,5-2 proc. udziału w rynku. W pierwszym kwartale br. miało 0,9 proc. udziału, a rok wcześniej 0,7 proc. (dane z badania Radio Track).
Wyniki rozgłośni poprawiły się nieco, po tym jak lutym ub.r. na antenie pojawiły się piosenki disco polo, wydłużono pasma muzyczne i wycofano audycje publicystyczne.
Koszty operacyjne nadawcy były o ponad milion zł niższe od przychodów - wzrosły rok do roku o 24,4 proc. do 6,32 mln zł. Ponad trzy czwarte to wydatki na usługi obce (zwiększyły się z 1,78 do 2,04 mln zł), wynagrodzenia (w górę z 2,05 do 2,68 mln zł) oraz ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze (z 276 do 513,2 tys. zł).

Zatrudnienie w spółce zwiększyło się z 24,81 do 31,92 etatów.
Zysk operacyjny International Communication poszedł w górę z 714,4 tys. do 1,17 mln zł, a zysk netto - z 637,7 tys. do 1,06 mln zł.
Spółka nie wypłaci dywidendy, Time jako jej jedyny akcjonariusz postanowił przeznaczyć cały zysk na jej kapitał zapasowy. Łączne kapitały własne na koniec ub.r. wynosiły już 7,48 mln zł (wobec 6,41 mln zł rok wcześniej), miała też 2,43 mln zł na rachunkach bankowych (na koniec 2021 roku było to 1,27 mln zł).
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021











