Promocja w Polsat Box obejmuje kanały telewizyjne z kilku obszarów tematycznych- filmowo-serialowe: 13 Ulica, AMC, AXN HD, AXN White, CBS Europa, Comedy Central, Epic Drama, FOX HD, FOX Comedy, Kino TV, Paramount Network, Polsat Comedy Central Extra, Romance TV, SCI FI;- rozrywkowo-lifestylowe: E! Entertainment, Kino Polska Muzyka, MTV Polska HD, TVN Turbo;- dla dzieci i młodzieży: Boomerang, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nick Jr, Nickelodeon, Nicktoons HD, TeenNick;- dokumentalne: National Geographic HD.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lista-kanalow-polsat-box-polsat-box-go-4k-love-nature-4k-myzen-tv-4k-museum-tv-4k-travelxp-4k-jak-ogladac,7169735672854145a ##
Promocja w Polsat Box do 8 stycznia
Stacje będą dostępne bez dodatkowych opłat do 8 stycznia. Promocja jest dostępna od najniższych pakietów dla abonentów usługi telewizyjnej Polsat Box w każdej technologii: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z dekoderem.

Kanały objęte promocją można oglądać także przez internet: w serwisie Polsatboxgo.pl i aplikacji Polsat Box Go działającej m.in. na urządzeniach mobilnych.
W połowie listopada Polsat Box o 10 zł podniósł ceny pakietów telewizyjnych dla nowych klientów. Podwyżki cen dotyczą również pakietów oferowanych z dostępem do Disney+.

Z kolei na platformie Polsat Box Go do pakietu Polsat Box Go Premium dołączono cztery dodatkowe seriale: pierwszy sezon „CSI: Vegas” oraz seriale animowane „Zwariowane melodie: Kreskówki” i „Craig znad potoku”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-plus-praca-zarobki-w-2020-roku,7169739635890305a ##
W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel, Netia i Esoleo) przy wzroście przychodów o 3 proc. do 3,27 mld zł zanotowała 839,6 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Średni przychód miesięczny od abonenta zwiększył się o 3,9 proc. do 71,3 zł, a od klienta usług prepaidowych - o 9,1 proc. do 17,9 zł.
W modelu abonamentowym grupa Cyfrowy Polsat na koniec września br. miała sprzedanych 5,11 mln jednostkowych usług płatnej telewizji, o 3,8 proc. mniej niż rok wcześniej.











