Cheetos z międzynarodową kampanią reklamową

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Cheetos, realizowana przez agencję VMLY&R Poland w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cheetos z międzynarodową kampanią reklamową

Znany gepard Chester zdradza recepturę i bez opuszczania domowej kanapy zaprasza całą rodzinę do świata chrupek. Dynamiczna forma spotu pozwala w ekscytujący i wciągający sposób pokazać, jak powstają Cheetos. Goście Chestera mają okazję przejechać się kolejką górską i zajrzeć za kulisy powstawania kukurydzianych przekąsek.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cheetos-loteria-2020-zasady-blowek-sylwia-lipka-i-dominik-rupinski-w-reklamach-wideo ##

- Jako marka, która w swoim DNA ma psotną zabawę, ważne było dla nas przedstawienie historii powstawania chrupek Cheetos w formie angażującej przygody. Połączyliśmy fantazyjny świat Chestera z rodzinną zabawą. W wesoły i psotny sposób pokazujemy, jak kukurydza przemieniana jest w chrupki, które przybierają zabawne kształty i bez smażenia lądują w paczkach Cheetos - komentuje Canan Harman, East Europe snacks category marketing manager, PepsiCo Turkey.

Turecka wersja spotu

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku