Jak się ogląda program Kammela w Kanale Zero? Nierówne wyniki

Program Tomasza Kammela „Telekammela” w Kanale Zero notuje od 50 tys. do ponad 200 tys. wyświetleń na każdy odcinek. To format łączący treści informacyjne oraz rozrywkowe.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Jak się ogląda program Kammela w Kanale Zero? Nierówne wyniki
Tomasz Kammel w Kanale Zero, fot. screen YouTube/Kanał Zero

We wrześniu ub.r. Tomasz Kammel dołączył do Kanału Zero. Były gwiazdor Telewizji Polski występuje w programie porannym „7:00” oraz ma własny autorski format „Telekammela”. Ten drugi ukazuje się od końca marca i dotychczas opublikowano 18 odcinków.

Kammel co niedzielę podsumowuje wydarzenia ze świata w lekkiej formie. To połączenie informacji i rozrywki. Program cieszy się zmiennym zainteresowaniem widzów - od 50 tys. do ponad 200 tys. wyświetleń na odcinek. Najpopularniejsze nagrania to „Co tak naprawdę powiedział Giertych?” oraz „Tomasz Kammel zaprasza Wojewódzkiego do Kanału Zero” (oba po 210 tys. odsłon). Dziennikarz komentuje sprawy społeczne, showbiznesowe i polityczne.

Oglądalność programu Tomasza Kammela

W przypadku polityki Tomasz Kammel ma sporą konkurencję w Kanale Zero, bo w swoich cyklach commentary opowiadają o niej także m.in. dziennikarze Robert Mazurek, Jakub Dymek, Krzysztof Stanowski, a ostatnio również były polityk Jan Rokita. Dla porównania analizowaliśmy, że ostatnie odcinki z serii Rokity mogą liczyć na 200-250 tys. wyświetleń. W przypadku Mazurka to między 300 tys. a 600 tys.

Tomasz Kammel to kolejna osoba z dawnej ekipy TVP, która dołączyła do Kanału Zero. Oprócz byłego gospodarza „Pytania na Śniadanie” w zespole Stanowskiego są także m.in. dziennikarki Arleta Bojke, Maria Stepan, Joanna Pinkwart, prezenter Tomasz Wolny czy reporter Waldemar Stankiewicz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa