Jak tańczący do Krawczyka reklamuje „Dniówki” w Heyah (wideo)

„Dniówki” wprowadzone właśnie do oferty Heyah wspiera kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest animowany jak. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Interactive Solutions, Engine i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowych reklamach Heyah animowany jak tańczy do piosenki Krzysztofa Krawczyka „Jak minął dzień”. Towarzyszy temu informacja, że w ramach oferty „Dniówki” za 28 groszy otrzymuje się na cały dzień nielimitowane rozmowy do Heyah i T-Mobile, SMS-y do wszystkich sieci lub nielimitowane korzystanie z internetu (zobacz szczegóły).

Jak to kolejny animowany bohater promujący Heyah - w poprzednich reklamach występowały bobasy dzwoniące do diabła (zobacz ten spot).

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, kina, internet, działania ambientowe w przestrzeni miejskiej oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje G7, Interactive Solutions i Engine oraz dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów