Średnia widownia pierwszych 22 odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 do 22 września 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,16 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,93 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,18 proc. w grupie 16-49 i 9,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-sledzi-1-13-mln-widzow,7171227062765697a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 2 września. Śledziło go średnio 1,77 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w całym sezonie 2017/2018 wyniosła 1,86 mln osób. Teleturniej dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-nowa-formula-norbi-opinie-ekspertow,7171226741675649a ##
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Norbiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,45 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (8,89 proc.; „Łzy Cennet”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (gł. „Szpital”; 8,42 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.

„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem tego sezonu zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-janowski-gospodarz-nowy-teleturniej-muzyczny-premiera-wiosna-2019,7171226704664705a ##
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych. Weekendowe wygrane są przeznaczane na cele charytatywne Caritas Polska.

Kolejne odcinki programu można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.











