TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Warner TV spadł o 36 proc.

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Seriale, a liderem spadków była stacja Sci-Fi - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w kwietniu 2022 roku wyniósł 1,41 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 8,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,07 proc., po spadku o 16,41 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,48 proc. (w dół o 7,69 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-lider-kanaly-informacyjne-gdzie-ogladac-jaki-wynik-tvp-info-polsat-news,7169862055024257a ##

Najwięcej zyskał kanał Polsat Seriale, który awansował z miejsca 15. na 6. Jego udział zwiększył się o 61,90 proc. do 0,33 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Sci-Fi. Jej udział zmalał o 41,67 proc. do 0,07 proc. Duży spadek odnotował też kanał Warner TV, który 23 października ub.r. przekształcał się z TNT. Wynik stacji w kwietniu br. względem nadającego w lutym ub.r. TNT zmalał o 35,71 proc. do 0,27 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł z siódmej na jedenastą lokatę.

Rynek kanałów filmowo-serialowych spadł o 8 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,52 proc. Względem kwietnia 2021 roku spadek wyniósł 7,96 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,43 proc., po wzroście o 5,93 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,08 proc. udziału; w dół o 8,47 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,64 proc.; + 16,36 proc.), który awansował z piątej lokaty.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc. do 0,07 proc., pochwalił się mógł kanał Romance TV. W tym ujęciu najwięcej straciło Kino TV - było to 40,91 proc. do 0,13 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 7,54 proc. (spadek o 10,13 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?