W Polsce debiutuje marka Popeyes, szefem jej marketingu Jakub Aleksandrowicz

Jakub Aleksandrowicz został szefem marketingu w sieci restauracji szybkiej obsługi Popeyes w Polsce i Czechach. Na naszym rynku brand zadebiutuje w 2023 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jakub Aleksandrowicz jest odpowiedzialny za całość działań marketingowych Popeyes na rynku polskim i czeskim. Poprzednio był przez ponad sześć lat szefem marketingu sieci burgerowni Pasibus, należącej do Agory. W latach 2013-2016 odpowiadał za marketing w Mobile Vikings Polska

Firma Popeyes została założona w Nowym Orleanie w 1972 roku, a jej historia i tradycja kulinarna liczy ponad 50 lat. Sieć oferuje menu w stylu nowoorleańskim z pikantnymi kurczakami, polędwiczkami z kurczaka, smażonymi krewetkami i innymi regionalnymi produktami. Posiada ponad 3 800 lokali w USA i na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii.

Operatorem sieci Popeyes  w Polsce będzie McWin.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa