Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon

Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing director w Runmageddon, należącycm do grupy RMG S.A. Ostatnio pracował w Dentsu Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon

W nowej strukturze firmy, do Jakuba Leduchowskiego raportują managerowie działów content, PR, moderacji oraz marketing manager wraz z zespołem. 

Jakub Leduchowski odpowiada on m.in. za wdrażanie nowej strategii marki w zakresie pozyskania nowych grup docelowych, nadzór nad realizacją założeń budżetowych, ekspansji na inne rynki, a także uruchomienie Półkolonii Runmageddon Kids oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.

Ostatnio, przez ponad 7 lat był związany z Dentsu Creative, gdzie pełnił rolę client partnera dla McDonald's Polska.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"