Jakub Sztyler dyrektorem marketingu wizerunkowego marki PRM

Jakub Sztyler objął stanowisko marketing directora marki PRM, wchodzącej w skład platformy e-commerce Answear.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Sztyler dyrektorem marketingu wizerunkowego marki PRM
Jakub Sztyler, fot. LinkedIn

Jakub Sztyler ma 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Pracował dla takich marek i firm jak Bloober Team, Store 9, Concept Boom, State Street Bank Polska, ABB, Luxoft, IBM, Bonarka CH, Ambasada Węgier w Polsce, Fundacja Legia Warszawa czy PZPN. ponadto jest założycielem Fundacji Admoveri, koncentrującej się na działaniach charytatywnych, edukacyjnych oraz propagujących szeroko pojętą kulturę

Z początkiem czerwca PRM wraz z Sneakerstudio stała się częścią platformy e-commerce Answear.

- Przed nami ekscytujące wyzwanie i jestem przekonany, że połączenie sklepów Sneakerstudio i PRM oraz współpraca z Answear pozwoli nam na tworzenie kolejnych, niesamowitych projektów pod szyldem nowego PRM - mówił o współpracy z Answear Jakub Sztyler.

W ofercie PRM są marki luxury streetwear & fashion, m.in.: Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem