Janusz Cieliszak zwolniony z TVP

- Janusz Cieliszak został zwolniony z TVP – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. O rozwiązaniu umowy poinformowano go niecały tydzień po tym, jak objął nowe stanowisko pełnomocnika zarządu ds. abonamentu.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Ani Cieliszak ani zarząd TVP nie chcą jednak komentować powodów tej decyzji. Wiadomo tylko, że umowa pomiędzy Cieliszakiem a TVP została rozwiązana z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia i będzie on pełnił swoje obowiązki jeszcze do końca kwietnia. Oprócz spraw związanych z abonamentem, Cieliszak w czasie okresu wypowiedzenia będzie nadal koordynował zadania TVP związane z Narodowym Spisem Powszechnym.

Stanowisko pełnomocnika zarządu TVP ds. abonamentu, o którym pisaliśmy 17 stycznia, miało pomóc Telewizji Polskiej w zwiększeniu ściągalności abonamentu. Jeszcze nie wiadomo, kto przejmie tę funkcję od maja br. (więcej na ten temat). Na początku grudnia ub. r. komisja przeprowadzająca konkurs na dyrektora Ośrodka Szkolenia i Rozwoju – Akademii Telewizyjnej TVP, rekomendowała właśnie Cieliszaka na to stanowisko. Zarząd TVP podjął jednak decyzję, że szefem Akademii Telewizyjnej będzie Andrzej Kwiatkowski. Cieliszak był już szefem Akademii Telewizyjnej w okresie, gdy prezesem TVP był Robert Kwiatkowski. Pełnił przez pewien czas także funkcję rzecznika prasowego TVP.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii