Janusz Łapacz: z Samsunga do Logitech

Do polskiego biura Logitech dołączył Janusz Łapacz, który jako sales manager zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy na rynku polskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

W polskim biurze Logitech Łapacz jest odpowiedzialny za całość sprzedaży firmy do jej polskich partnerów. Do jego zadań należy tworzenie i rozwój strategii sprzedażowej wszystkich kategorii produktowych Logitech dostępnych na polskim rynku.

Zajmie się także koordynacją działań z dystrybutorami firmy oraz organizacją prezentacji i szkoleń dla kluczowych klientów i partnerów.

grafika

Łapacz jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1996 roku jest zawodowo związany z branżą RTV i AGD. Przed rozpoczęciem pracy w Logitech, przez osiem lat pracował w Samsung Electronics Polska, gdzie jako sales manager zbudował zespół handlowców odpowiedzialny za obszar elektroniki użytkowej. Wcześniej pracował także dla firm Siemens VDO Automotive oraz Philips Polska. Po godzinach interesuje się piłką nożną oraz grywa w squasha.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"