Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę

Imma, wirtualna influencerka, została zaangażowana do kampanii japońskiego oddziału sieci sklepów IKEA.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę

Konto Imma śledzi na Instagramie ponad 250 tys. użytkowników. W ramach promocji japońskiego oddziału IKEA, istniejąca tylko w internecie influencerka była widoczna jako mieszkanka ekspozycji sklepu IKEA. W prawdziwych pomieszczeniach influencerka była umieszczona na ekranach LED.

W internecie IKEA zamieściła kilkugodzinną relację z pobytu Imma w przestrzeni sklepowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+