Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu

Z początkiem roku Grupa Netsprint wprowadziła nową strukturę pionu sprzedaży - powstały działy odpowiedzialne za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności: performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management. Do zespołu dołączyli Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz w pionie sprzedaży Netsprintu
Jarosław Łuczka

W związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz na stanowisko dyrektora ds. strategii. Oboje podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który jako członek zarządu odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

- Nasza platforma reklamowa oparta o dane, którą budujemy w ramach Grupy Netsprint, już w pierwszym kwartale 2017 wzbogaci się o nowe rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom klientów i rynku. Wydzielenie w ramach pionu sprzedaży zespołów performance i strategy oraz koncentracja na wykorzystaniu w kampaniach danych o użytkownikach pozwoli dostarczać domom mediowym i marketerom jeszcze lepszych rozwiązań w 2017 roku - mówi Przemysław Bartkowiak, chief revenue officer w Grupie Netsprint.

Jarosław Łuczka będzie zarządzał wydzielonym działem performance i pokieruje dwoma zespołami: sprzedaży bezpośredniej oraz agencyjnej, w których pracuje łącznie 20 osób. Łuczka będzie odpowiadał za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce.

Jarosław Łuczka przez ostatnie 3 lata pracował w firmie Tradedoubler, gdzie jako head of sales był odpowiedzialny za sprzedaż zarówno rozwiązań performance marketingowych, jak i produktów technologicznych spółki. W branży mediowej pracuje od końca lat 90. Zaczynał jako TV media buyer w domu mediowym Optimedia Poland, następnie przez wiele lat był client service managerem w spółce Broker FM, później dyrektorem działu obsługi klienta w Polskapresse oraz agency group head w Agorze.

Dorota Łoboda-Kąkowicz będzie zarządzać zespołem strategii, odpowiadającym za kompleksowe kampanie digital dla największych klientów obsługiwanych  przez domy mediowe i bezpośrednio przez Grupę Netsprint. Od 2013 roku Łoboda-Kąkowicz pracowała w domu mediowym Mindshare na stanowisku SEM&social media strategist, m.in. dla takich klientów jak Ford, Volvo, Mazda, Unilever, Maspex, mBank, BP, Castrol, UIP, Discovery Channels, Lufthansa, Qatar Airways, Motorola, Virgin Mobile, Nike, Garmin, Chanel; koordynowała prace zespołów egzekucyjnych, planerskich oraz analitycznych. Wcześniej (od 2010) roku pracowała także w GroupM koordynując, realizując i optymalizując kampanie SEO i SEM m.in. dla marek: Procter&Gamble, Danone, Fox International Pictures i Skoda.

Na stanowiskach dyrektorów sprzedaży w pozostałych obszarach działalności Grupy Netsprint pozostają: Magdalena Walczuk (head of email marketing team/email network), Dariusz Werelich (head of mobile/Adrino), Mariola Pałczyńska (head of campaign management) oraz managerowie obszaru audience Martyna Matuszewska (head of Netsprint Audience, odpowiedzialna za sprzedaż danych do agencji i domów mediowych) i Leszek Kobyliński (head of Big Data Solutions). Wkrótce pojawi się również nowy dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań z obszaru content marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"