Jedynka przeprowadziła w ostatnich miesiącach szereg istotnych zmian programowych i personalnych, które aktualnie podlegają ocenie słuchaczy. Najwyraźniej nie przypadły do gustu części dotychczasowych odbiorców, a nie udało się pozyskać nowych. Słuchalność Jedynki układa się w widoczny już trend spadkowy. W mojej ocenie brak jest przejrzystej koncepcji programowej, która stanowiłaby atrakcyjną i spójną ofertę dla słuchaczy.
Obawiam się, że bez bardzo wyraźnych zmian na poziomie strategii programowej, dookreślenia grupy celowej i jej oczekiwań oraz uporządkowania portfolio stacji Polskiego Radia trudno będzie odwrócić ten trend.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najgorszy-w-historii-wynik-radiowej-jedynki-nie-wyhamujemy-z-miesiaca-na-miesiac-spadkow-ktore-trwaja-od-15-lat ##
Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia ZET












