Jarosław Roszkowski na czele marketingu w Ad-Vice

Spółka Ad-Vice uruchomiła dział marketingu. Kieruje nim Jarosław Roszkowski, wcześniej związany z domami mediowymi Starlink i Mediatak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dział marketingu Ad-Vice, spółki zarządzającej internetową siecią reklamową o takiej samej nazwie, będzie zajmował się promocją wizerunku firmy oraz jej produktów i działów, m.in. sprzedaży i witryn. Nowa struktura skupi się na działaniach w zakresie public relations i social mediów, docelowo rozwijając swoje kompetencje o obszar produktowy.

Przedstawiciele Ad-Vice, należącej do Grupy CAM Media, wyjaśniają, że stworzenie działu marketingu wiąże się ze zaktualizowaną strategią rozwoju firmy, zaakceptowaną na wrześniowym spotkaniu jej głównych udziałowców. Na czele nowej struktury stanął Jarosław Roszkowski, który od lipca jest członkiem zarządu Ad-Vice ds. strategii, a z CAM Media współpracuje od początku br. (więcej na ten temat). Roszkowski wcześniej zajmował stanowiska dyrektora mediów w domu mediowym Starlink i prezesa domu prasy regionalnej Mediatak, a w latach 2008-2009 współpracował z Internet Group.

Do zespołu marketingu Ad-Vice dołączyła też Marta Grodner, która jako specjalista ds. marketingu będzie wspierać realizację przyjętej strategii. Wcześniej pracowała w dziale badań rynkowych UPC Polska oraz w dziale kreacji agencji reklamowej DDB. Współpracowała również ze studiem postprodukcyjnym Platige Image.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela