Producent kiełbas z największą kampanią reklamową w swojej historii

Dziś wystartowała największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa. Działania reklamowe pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko” stanowią kluczowy element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2025 rok.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Producent kiełbas z największą kampanią reklamową w swojej historii

Kampania obejmuje nie tylko intensywną obecność w mediach, ale także zwiększoną i wyróżniającą się ekspozycję produktów w punktach sprzedaży – zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i nowoczesnych – a także w ponad 1000 placówkach partnerskich JBB Bałdyga.

W centrum komunikacji kampanii znalazły się korzyści smakowe i funkcjonalne kiełbas bez osłonki. Marka postawiła na lekką, humorystyczną formę przekazu, w której głównymi bohaterami są trzy bóstwa: Bóg Smakowitości, Bogini Śniadań i Bóg Grilla. Ich obecność symbolizuje nie tylko wyjątkowy smak produktów, ale także ich uniwersalność i jakość. 

– Hasło „Jedz Bardziej Bosko” nie tylko przyciąga uwagę, ale na stałe wpisuje się w charakter i tożsamość naszej marki – podkreśla Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Łączymy różne okazje, na które można serwować nasze kiełbasy bez osłonki, w jedną spójną narrację – od śniadań, przez spotkania przy grillu, aż po dania obiadowe.

Szeroka obecność kampanii w mediach

W najbliższych miesiącach kampania obecna będzie w niemal wszystkich kanałach komunikacji – obejmie m.in. telewizję (w tym nowe spoty reklamowe 30 i 15 sekund, billboardy sponsorskie oraz lokowania w programach śniadaniowych), czołowe stacje radiowe, portale internetowe w sieci reklamowej, kampanię display w mediach społecznościowych i Youtube czy współprace z influencerami, działania PR i trade marketingowe oraz kampanię OOH CityLight w ponad tysiącu lokalizacji w największych polskich miastach. Nie zabraknie również szerokich działań we wszystkich mediach społecznościowych JBB oraz jej partnerów.

Kreacje reklamowe, scenariusz i produkcję przygotowała agencja GPD oraz zespół marketingu JBB. Za zakup mediów odpowiada GPD oraz JBB a za media społecznościowe i kampanię digital agencja MB8.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+