Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 6 do 24 września br., wyniosła 1,13 mln osób, co przełożyło się na 10,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 8 września. Przyciągnął przed ekrany 1,25 mln osób.

TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 17,28 proc. udziału. Druga pozycja należy do TVP2, emitującej „Kozacką miłość” (12,08 proc.), a czwarta - do Polsatu („Wydarzenia”; 11,72 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Jeden z dziesięciu” od 1994 roku w TVP
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jeden-z-dziesieciu-rekord-najwiecej-punktow-w-finale,7170123490560129a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/remiza-zawsze-w-akcji-tvp1-serial-fabula-produkcja-kiedy-ogladac,7170112629909121a ##












