Średnia widownia premierowych odcinków „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 3 września ub.r. do 11 lutego br. (w dni powszednie o godz. 18.55), wyniosła 1,95 mln osób, co przełożyło się na 14,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-nowe-odcinki-norbi-ogladalnosc,7171225519294081a_1 ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek teleturnieju nadany 7 lutego br. Przyciągnął on przed ekrany 2,45 mln osób.

Dla porównania, w okresie od 4 września 2017 roku do 12 stycznia br. audycję Tadeusza Sznuka pokazywaną jeszcze w Dwójce (Telewizja Polska w trybie natychmiastowym zdecydowała o przeniesieniu kultowego teleturnieju „Jeden z dziesięciu” z TVP2 do TVP1 od 15 stycznia ub.r.) oglądało średnio 1,83 mln widzów, co przełożyło się na 13,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 7,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej pokazywany w Jedynce ma lepsze wyniki w 4+, ale gorsze w 16-49 i 16-59.

Z kolei średnia widownia „Jednego z dziesięciu” pokazanego już na antenie Jedynki w okresie od 15 stycznia do 25 kwietnia ub.r. wyniosła 2,32 mln osób, co dało stacji odpowiednio 16,81 proc. udziału w 4+, 8,48 proc. w 16-49 oraz 11,29 proc. w 16-59.
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-zarobil-5-63-mln-zl,7171181047072897a ##











