Jedna czwarta odsłon reklam on-line dla usług finansowych

Usługi finansowe po raz kolejny okazały się najczęściej reklamowaną w Internecie branżą.

marketing vox - bs
marketing vox - bs
Udostępnij artykuł:

W lipcu tego roku reklamy internetowe usług finansowych stanowiły 25 procent wszystkich odsłon reklamowych w USA. Oznacza to wzrost tej wartości o jeden procent w porównaniu z czerwcem 2006 oraz o cztery procent w porównaniu z lipcem zeszłego roku. Kategoria „Inne media internetowe” zdobyła 18 procent odsłon, a wiec tyle samo, co miesiąc i rok wcześniej. Handel detaliczny uplasował się na trzecim miejscu z 17 procentami odsłon w lipcu, a 16 procentami w czerwcu tego roku oraz 14 procentami „tortu” reklamy on-line w czerwcu 2005.

Mimo wielu reklam w sieci, zarówno filmów, jak i programów telewizyjnych kategoria rozrywkowa osiągnęła marny wynik – 3 procent odsłon reklamowych w czerwcu. Taka wartość utrzymuje się już od stycznia a największy udział w tej kategorii ma MySpace.com – aż 15,3 procenta odsłon.

Najpopularniejszym nośnikiem reklam on-line ponownie okazała się witryna Yahoo Mail – pochodził z niej 32,9 odsłon reklamowych. Kolejne miejsca zajęły MySpace z 18,7 procentami oraz MSN Hotmail z 7 procentami odsłon.

marketing vox - bs
Autor artykułu:
marketing vox - bs
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"