Od 2011 do 2015 roku niemal dwukrotnie zwiększył się średni odsetek osób w wieku 55+, które w ciągu miesiąca odwiedzają Twittera - z 7,6 proc. do 14,3 proc.
W tym czasie wzrósł również odsetek internautów po 55. roku życia na Facebooku. W 2015 roku co dziesiąty odwiedzający ten serwis społecznościowy (10,6 proc.) miał co najmniej 55 lat. Cztery lata wcześniej w tym wieku był co dwunasty użytkownik Facebooka (8,4 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/19-41-mln-internautow-w-polsce-tylko-facebook-i-youtube-zyskaly-na-popularnosci ##

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron www oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów.











