"Jedyna taka oferta"

Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną kompleksową kampanię dla marki Peugeot pod hasłem "Jedyna taka oferta" w telewizji, prasie, radiu oraz internecie, której celem jest poinformowanie o ofercie czterech lat gwarancji na wszystkie wersje modeli 206, 307 i 407 oraz wparcie sprzedaży samochodów z 2004 roku

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizyjna (TVP, TVN, TV4, Discovery) opiera się na trzech, rotacyjnie emitowanych reklamach z  prezentacją trzech modeli Peugeot. 15-sekundowe filmy prezentują modele Peugeot na tle strzelających fajerwerków z informacją o 4 latach gwarancji oraz z prezentacją oferty cenowej.

Do prasy ogólnopolskiej (Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) zostały przygotowane projekty 3 reklam (modeli 206, 307 i 407), a w prasie lokalnej będą emitowane reklamy modeli 206 i 307.

Kampania w radiu prowadzona jest w dwóch etapach. W stacjach emitowana będzie reklama "Lekcja oszczędzania" z zaproszeniem na Dni Otwarte. Dodatkowo dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Kampania potrwa do końca miesiąca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"