W okresie sierpień-październik 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego właśnie badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC. Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,8 proc. - w stosunku do poprzednio badania (lipiec-wrzesień 2006) oznacza wzrost o 0,8 punkty proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,3 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,6 proc.).
Na trzecim znalazł się Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,1 proc. (spadek o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).
Przypomnijmy, że w lipcu nowym szefem "Jedynki" został Marcin Wolski a "Trójki" Krzysztof Skoroński.
Słuchalność stacji radiowychSierpień-październik 2006Lipiec-wrzesień 2006NazwaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynku Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,80%27,30%21,00%Radio Zet19,30%23,90%18,60%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,10%15,80%14,70%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%7,10%6,20%Radio Maryja1,90%3,20%1,80%Bis Polskie Radio0,70%1,00%0,60%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%1,20%0,60%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%1,60%0,80%Radio Wawa0,90%1,30%0,90%Radio TOK FM0,80%1,10%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [44]8,40%11,30%8,60%Audytorium [17]5,10%7,70%5,20%Grupa AGORA [28]4,00%5,60%4,10%Grupa AD.POINT [11]1,70%2,60%1,80%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.

Porównując dane "rok do roku" najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do analogicznego okresu 2005 roku - zanotowało spadek o 0,6 punkty proc.. Słuchalność stacji radiowychSierpień-październik 2006Sierpień-październik 2005NazwaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynku Zasięg dziennyStacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,80%27,30%22,40%26,90%Radio Zet19,30%23,90%17,50%21,90%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,10%15,80%14,50%15,50%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%7,10%5,90%6,80%Radio Maryja1,90%3,20%2,10%3,50%Bis Polskie Radio0,70%1,00%0,70%1,20%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%1,20%0,60%0,90%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%1,60%0,80%1,40%Radio Wawa0,90%1,30%1,00%1,30%Radio TOK FM0,80%1,10%0,60%0,80%Grupy radioweGrupa TIME [44]8,40%11,30%8,50%10,30%Audytorium [17]5,10%7,70%5,40%7,80%Grupa AGORA [28]4,00%5,60%4,40%5,50%Grupa AD.POINT [11]1,70%2,60%1,50%2,30%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, sierpień - październik 2006; próba: 22 921.











