Jedynka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową

"Warto posłuchać. Żyć bardziej, wiedzieć więcej" - takim hasłem wmediach reklamuje się radiowa Jedynka. Wizerunkowa kampania potrwado końca listopada.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampanię zaplanowano w telewizji (TVP1 i TVP2); w gazetachcodziennych (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Fakt, Super Express,Rzeczpospolita, Polska - The Time); tygodnikach (Przegląd Sportowy,Wprost, Polityka, Przyjaciółka, Przekrój); na portalach (Onet,Wirtualna Polska); i na outdoorze.

Film powstał przy udziale firmy Papaya Films Sp. z o.o. Zakreację odpowiada Brand Logic.

Planowaniem mediów zajęło się Biuro Promocji PolskiegoRadia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu