Jeffrey Wright z „Westworld” reklamuje Dell Technologies (wideo)

W nowej kampanii koncern Dell Technologies w kilku spotach pokazuje jak rozwijane przez niego technologie wspomagają wiele dziedzin naszego życia pomagając w rozwoju innowacyjnych rozwiązań. W reklamach występuje aktor Jeffrey Wright, znany m.in. z serialu „Westworld”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Jeffrey Wright z „Westworld” reklamuje Dell Technologies (wideo)

Główny spot kampanii trwa minutę, a jego akcja toczy się w teatrze podczas dziecięcego przedstawienia. Na scenie panuje magia, która pozwala na takie cuda jak zmiana żaby w księcia.

W pewnym momencie siedzący na widowni Jeffrey Wright, aktor znany m.in. z serialu „Westworld” wkracza na scenę i w widowiskowy sposób udowadnia, że nauka i technologia są lepsze od magii i realnie mogą zmieniać naszą rzeczywistość m.in. dzięki rozwiązaniom firmy Dell.

W kolejnych ujęciach Wright demonstruje w jaki sposób nowoczesne technologie mogą pomagać w rozwoju takich segmentów gospodarki jak rolnictwo, przemysł lotniczy czy służba zdrowia.

- Magia nie dokonuje cyfrowej transformacji, ale my możemy to zrobić – przekonuje w spocie Wright.

Seria kolejnych krótszych spotów stanowi rozwinięcie głównej reklamy Della. Wright skupia się w nich na bardziej szczegółowym zaprezentowaniu zastosowania technologii Della w rozwoju ważnych segmentów gospodarki i konkretnych produktów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Y&R, a reżyserią spotów zajął się Tom Hooper, zdobywca Oskara za film „Jak zostać królem”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"