Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move

Koszykarz Jeremy Sochan został nowym ambasadorem marki napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move
Jeremy Sochan

Jeremy Sochan to kolejny koszykarz promujący 4Move. Markę w przeszłości reklamował również zawodnik NBA Marcin Gortat.

– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

- 4Move to marka dla osób, które lubią uprawiać sport, zarówno bardziej profesjonalnie, jak i tych, którzy po prostu chcą się poruszać, dbać o zdrowy tryb życia. Jesteśmy jednym z głównych graczy na rynku. Napoje izotoniczne to kategoria, która ma największe wzrosty wśród wszystkich produktów napojowych. Nasz "flagship" to napój niebieski - mówiła na konferencji Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje w FoodCare.

grafika

Jeremy Sochan na spotkaniu prasowym inaugurującym współpracę z 4Move

Produkty 4Move sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4Move gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan. 

 - Chcieliśmy rozpostrzeć skrzydła, dlatego dołączył do nas Jeremy, który jest znakomitym sportowcem u progu swojej kariery. Bardzo chcemy go wspierać, by osiągał jak najlepsze wyniki i był najlepszym koszykarzem na świecie - dodaje Patrycja Giurko. 

Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.  Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii reklamowej 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Hasłem akcji będzie „Now it’s your move”.

Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/frugo-energy-wild-punch-napoj-dooobry-wariat ##

FoodCare z 4Move stawia na sportowych ambasadorów

Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund.

W przeszłości marka 4Move stawiała już na współprace reklamowe ze sportowymi ambasadorami. W 2018 roku marka reklamowała się hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” z Adamem Nawałką, wtedy selekcjonerem piłkaskiej reprezentacji Polski. W tym samym roku izotonik 4Move Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie reklamował były piłkarz, a obecnie sportowy ekspert Jerzy Dudek. W ostatniej dużej kampanii z 2019 roku markę promował w spotach dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, obecnie zaangażowany w politykę.

FoodCare był też sponsorem Legii Warszawa

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa