Jesienią HP promuje

Kampanie reklamowe Publicis wspierające promocje HP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj rozpoczęły się dwie przygotowane przez agencję reklamową Publicis i dom mediowy Optimedia kampanie reklamowe informujące o najnowszych promocjach produktów HP. Podmiotami reklam są drukarki laserowe dostępne po promocyjnych cenach oraz akcja "Eureka" polegająca na nagradzaniu klientów kupujących produkty HP. Kampanie toczą się w radiu, prasie i internecie.

Promocyjna oferta drukarek laserowych potrwa do końca września. Obejmuje trzy modele drukarek typu laserjet: HP 1150, HP 2300L oraz kolorową HP 3500. W każdym przypadku ceny produktów obniżono o kilkaset złotych w stosunku do ich normalnego poziomu. Adresatem kampanii są małe i średnie firmy oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Początkowo kampania będzie się toczyć tylko w prasie. Ogłoszenia reklamowe ukażą między innymi w: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Wprost, Polityce, Newsweek'u i magazynie Computerworld. Reklamę prasową wesprą spoty radiowe emitowane w Programie III Polskiego Radia, Radiu Zet i Radiu PiN. Trzecim elementem tej kampanii będą reklamy ukazujące się od początku września w internecie - między innymi na stronach portali Gazeta.pl i Onet.pl.

Akcja "Eureka" to promocja, w ramach której klienci kupujący aparaty cyfrowe, drukarki atramentowe lub urządzenia wielofunkcyjne marki HP mogą wziąć udział w quizie. Osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytania umieszczone na stronie www.hp.pl/eureka zostaną nagrodzone. Akcja jest wsparta reklamą radiową, która będzie emitowana w stacjach: Radio Zet i Radio Eska. Adresatem kampanii w tym przypadku są użytkownicy komputerów interesujący się fotografią cyfrową w wieku 15-40 lat o przeciętnym dochodzie powyżej 2000 pln, mieszkańcy dużych miast ze średnim wykształceniem.

Na potrzeby każdej z wymienionych kampanii agencja Publicis przygotowała po jednym, piętnastosekundowym spocie radiowym. W przypadku reklamy informującej o obniżonych cenach drukarek laserowych reklama ma formę rozmowy dwóch kobiet plotkujących przy kawie, o tym wyprawia ich kolega z pracy. Akcję Eureka wspiera spot naśladujący euforię naukowca, który dokonał ważnego odkrycia. Obydwu reklam można posłuchać pod adresem:

"Jesień jest okresem wzmożonej aktywności reklamowej HP. Spodziewamy się, że w najbliższym czasie ilość kampanii reklamowych prowadzonych w tym samym czasie dla tego Klienta wzrośnie. Dla Publicisu jest to zapowiedź bardzo pracowitego okresu." - powiedziała Dagmara Gadomska, Account Executive z agencji Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące