'Jest Crunchips, jest impreza!'

Rusza jesienna kampania marki Crunchips.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spot promujący dwa nowe smaki chipsów grubo krojonych X-Cut – Kebab z cebulką oraz Pizza z ziołami, to kontynuacja serii „Emoticony”, którą Just wygrał przetarg ogłoszony wiosną tego roku przez koncern The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Seria spotów pod wspólnym claim’em „Jest Crunchips, jest impreza!” nawiązuje do popularnych i modnych postaci emotikonów, znanych przede wszystkim z wirtualnego świata komunikatorów internetowych oraz telefonii komórkowej.

Kampania wystartowała 30 października. Emisje spotów będzie można oglądać do końca listopada. Media do kampanii zakupił MediaCom. Just pracuje dla marki Crunchips od kwietnia tego roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style