Podstawą akcji są wyniki sondażu zleconego przez Unilever Polska, w którym tylko co piąta kobieta zadeklarowała, że czuje się piękna, a 88 proc. zgadzodziło się ze stwierdzeniem, że media kreują nierealistyczny obraz kobiety.
Spot z kampanii pokazuje, jak kobiety z bardzo pozytywnie mówią o swoich przyjaciółkach, córkach, matkach i siostrach, a nie zauważają własnych zalet. Dopiero konfrontacja z opinią innej kobiety pozwala im dostrzec swój pozytywny wizerunek. Klip został udostępniony w internecie, a aktywności są prowadzone w social media, m.in. na polskim fanpage’u facebookowym Dove.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/unilever-zapowiada-koniec-reklam-ze-stereotypowym-wizerunkiem-kobiet ##
Akcja obejmuje również outdoor - w największych miastach pojawiły się m.in. citylighty z hasłami „Pamiętaj, że jesteś piękna” i „Pięknie dziś wyglądasz!”.

W ostatnich latach zrealizowano kilka podobnych kampanii marki Dove. Wiosną ub.r. przeprowadzono akcję „NaroDove piękno”, której ambasadorką była dziennikarka Dorota Wellman, a wcześniej m.in. kampanie „Szkice prawdziwego piękna” i „Nieśmiała kamera”.
Koncepcję obecnej kampanii i kreację spotu na jej potrzeby przygotowała agencja Ad Craft. Realizacją spotu zajęło się BoxStudio, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za działania public relations - agencja Atelier PR.











