Jeszcze więcej delikatności na miejskie niedogodności, czyli nowa kampania marki Milka

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ten kawałek jest dla Ciebie – więcej delikatności dla Twojego miasta

Ten kawałek jest dla Ciebie – to metaforyczne hasło będzie widoczne na większości materiałów stworzonych w ramach kampanii Milka. Ma ono przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy. Wykorzystując swoją wyjątkową kostkę z wizerunkiem krówki Lila, chce obdarować delikatnością tych, którzy mierzą się z różnymi niedogodnościami, wynikającymi z mieszkania w zatłoczonych i zanieczyszczonych miastach.

Lokalne aktywacje dla mieszkańców

W Warszawie i Wrocławiu przygotowane zostaną specjalne aktywacje – będą to kolejno jedyna w swoim rodzaju PoCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO oraz tlenki siarki. Wymalowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej. Relacje z wizyt w tych miejscach udostępnią w swoich kanałach social media influencerzy współpracujący z marką.

„Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie” – takim hasłem będą witani w poCZEKOalni potrzebujący wytchnienia pasażerowie czekający na pociąg w stolicy. Na każdego gościa będzie czekała pyszna kawa i testowe produkty najdelikatniejszej czekolady Milka. Codziennie od 8.00 do 18.00, do końca maja. Wrocławianie zaś będą mogli podziwiać stworzony w ramach kampanii mural i cieszyć się lepszym powietrzem. Namalowany został przy użyciu farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu. – mówi Ewa Krawczyk, Junior Brand Manager Mondelez Polska.

Kampania 360

Kampania została objęta wsparciem marketingowym 360. Przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny. Zaplanowano też szereg działań w mediach, począwszy od kampanii digitalowej, w tym obecności na citylightach i szerokozasięgowej kampanii online. Co ciekawe, hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanymi z remontami czy korkami na drogach.

„Jeszcze więcej delikatności”, czyli główne hasło kampanii będzie doskonale widoczne także w sklepach, dzięki dedykowanym materiałom POSM z limitowaną edycją opakowań tabliczki Alpine Milk 100g, które podkreślają rozpoznawalny symbol marki – krówkę Lilę. Co więcej, współpraca z siecią Empik dostarczy konsumentom dodatkową porcję delikatności – do rozdania jest aż 700 tys. testowych produktów.

Kontynuacja działań i zmian w portfolio Milka

Wspomniana kampania jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2022 roku, kiedy to marka Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Zmieniono też wtedy opakowania całego portfolio tabliczek Milka i odświeżono wizerunek ikony marki Milka – krówki Lila. Nowy design ułatwia rozróżnienie smaków czekolad, a także odnalezienie ich na sklepowych półkach. Na opakowaniach umieszczono również logo programu Cocoa Life - prowadzonego od 10 lat programu odpowiedzialnego pozyskiwania kakao.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, samplingiem we współpracy z siecią Empik agencja Smolar. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy poCZEKOalnię i mural. Adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"